معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران در همایش تجلیل از اصحاب رسانه مازندران:

جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه به ثبات رسید / دشمن چیزی برای عرضه اندام در مقابل انقلاب ندارد

سردار شریف با تاکید بر بحرانی بودن اردوگاه دشمن بیان کرد: جمهوری اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه به ثبات رسیده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۱۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه به ثبات رسید / دشمن چیزی برای عرضه اندام در مقابل انقلاب ندارد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و  قدردانی از زحمات و تلاش خبرنگاران، با اشاره به اعتقاد سپاه پاسداران انقلاب  به این مساله  که کار خبری و رسانه ای از مولفه ای اصلی قدرت هر کشوری  بویژه نظام  مقدس اسلامی ایران است ، اظهار کرد: اصلی ترین قدرت و قوت انقلاب اسلامی ،قدرت گفتمانی آن است.

قدرت گفتمانی انقلاب اسلامی مهم ترین مولفه قدرت نظام

سخنگوی کل سپاه پاسداران  با تصریح بر هیاهوهای کسانی که  دنیا را بلیعده و استعمار می کنند افزود: همه  این هیاهو ها طی چهل ساله گذشته علیه ایران بخاطر همین  قدرت گفتمانی انقلاب اسلامی است که برمبنای آن پیام تولید می شود که هرچه محتوا قدرتمندترباشد تاثیرگذاری آن بیشتر است.

سردار شریف با اشاره به اینکه ایران به عنوان منبع تولید پیام یکی از منحصربفردترین کشور در دنیا است و هیچ  صاحب نظریه و اندیشمندی نتوانسته ادعا به تولید قدرتمند پیام انقلاب کند، اضافه کرد:محتوای گفتمان انقلاب  که برگرفته از پیام قرآن کریم است با فطرت همه انسان ها منطبق بوده که آن را جز ایران کسی ندارد.

سخنگوی کل سپاه با بیان این مطلب که امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب که ابزار رسانه به این گستردگی نبود، با پیام قرآن در تمام جهان شناخته شده  است ، تاکید کرد:ما افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که برگرفته از پیام قرآن است.

نسخه ولایت فقیه نسخه شفابخشی برای اداره جوامع امروزی است

سردار شریف نسخه ولایت فقیه را نسخه شفابخشی برای اداره جوامع امروزی دانست و  خاطر نشان کرد: در دوره ای که استکبار و استعمار جهان را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند و با پیام قدرت نمایی برای ایجاد انشقاق در کشورهای واحد  تشکیل شده بودند انقلاب اسلامی و نهضت امام شکل گرفت.

معاون روابط عمومی کل سپاه با اظهار به اینکه بلوک شرق و غرب  در مقابل انقلاب اسلامی اختلاف مبنایی ندارند،بیان کرد: اتحادیه جماهیر شوروی و امریکایی می خواستند جلوی گفتمان سومی به نام انقلاب اسلامی را بگیرند.لذا الان مهم ترین مشکل غربی ها با جمهوری اسلامی ایران آن است که نظام حرف از مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم می زند.

سردار شریف در بخش دیگری از سخنان خود به محورهای عملیات روانی دشمن بر علیه ایران اشاره کرد و گفت:رسانه های غربی برمبنای یک تجزیه و تحلیل جمعیت آماری کشور در حال پیاده سازی سه جریان روانی  برعلیه نظام اسلامی هستند.

به گفته سخنگوی کل سپاه پاسداران،پشیمان کردن نسل جوان از گذشته خود ، بحرانی جلوه دادن کشور در تمامی عرصه ها و ناکارآمدی نظام و همچنین ناامیدسازی مردم از انقلاب سه محور عملیات روانی دشمن است.

معاون روابط عمومی کل سپاه،در همین رابطه به اشاره به محور اول عملیات روانی دشمن که پیشمان کردن جوانان از گذشته خود است، اظهار کرد:سه سال قبل از شبکه من و تو ، و بی بی سی مستندی پخش شد تا ذهن جوانان ایرانی را به شک بیاندازد که از گذشته خود پیشمان شوند. بالغ بر 50 میلیون جوان ایرانی در دوره انقلاب نبودند و حوادث انقلاب را درک نکردند که باید به تاریخ انقلاب رجوع کرده و بدانند در دوران پهلوی 135 هزار مستشار امریکایی در تمامی عرصه ها مدیر کشور  بودند. 13 سال یک بهایی بعنوان نخست وزیر تصمیم گیرنده امورات در همه کشور بود و کادرسازی می کرد.

بحرانی جلوه دادن ایران ،هدف امپراتوری رسانه های غربی

سردار شریف در رابطه با تشریح محور دوم عملیات روانی رسانه های غربی علیه ایران گفت: امپراتوری رسانه های غربی تلاش میکند تا همه چیز را در کشور بحرانی،در هم ریخته و در آستانه سقوط گزارش بدهندو با بمباران خبری در ذهن افکار عمومی و جامعه این را القا کند که جمهوری اسلامی در حال سقوط است.

معاون روابط عمومی کل سپاه با تاکید براینکه ایران از نظر ثبات امنیت یکی کشورهای قدرتمند و با ثبات در منطقه  و در کل دنیا است، افزود: کدام کشور میتواند ادعا کند که دارای شاخص های امنیتی است چرا که  داعش تا قلب کشورهای اروپایی فرو رفت . دشمنی که  داعش  را با هدف درهم ریختن جغرافیای جهان اسلام، و ایجاد امنیت به رژیم صهوینیتس بعد از جنگ33 روره لبنان بوجود آورده بود.

جمهوری اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه به ثبات رسیده است

سردار شریف در ادامه سخنان خود با تاکید بر بحرانی بودن اردوگاه دشمن بیان کرد: جمهوری اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه به ثبات رسیده است.

سخنگوی کل سپاه دست دشمن را در مقابله با جمهوری اسلامی خالی دانست و با اشاره به امثال مسیح علینژاد و مریم رجوی آنها را سرمایه امریکایی ها برشمرد و خطاب به آمریکایی کفت:اگر مشاوران اعظم شما  برای مقابله با ایران این افراد هستند که جمهوری اسلامی  ایران باید جشن بگیرند چرا که اولا خانواده اساسی ترین منزلت اجتماعی را در ایران دارد و از طرفی نیز گروهک منافقین که منفور ملت ایران هستند، چرا که 17 هزار انسان بیگناه را به شهادت رساندند و جایگاهی بین مردم ایران ندارند.

سردار شریف در ادامه گفت: دشمن هیچ چیزی برای عرضه  اندام در مقابل جمهوری اسلامی ندارد .چرا که  امریکا در حمایت از کودتای نوژه ، دموکراتها، منافقین، خلق عرب،طالبان،داعش،صدام و ..برنده نبوده است و در همه پرونده بازنده اصلی بود.اگرچه در جنگ تحمیلی ، هم خسارت های به جمهوری اسلامی تحمیل شد،  اما جمهوری اسلامی توانست به برکت رهبری الهی  این جنگ را به یک فرصت تبدیل کند.

قدرت ایران در ساقط کردن پهپاد آمریکایی همه را انگشت به دهان کرد

سخنگوی کل سپاه قدرت دفاعی و نظامی ایران را مرهون  و محصول مجاهدت ملت در دوران دفاع مقدس خواند و بیان کرد:پهپاد آمریکایی با تسلیحات بومی هدف  قرار گرفته شد و همه را از قدرت محیرالعقول ایران انگشت به دهان کرد.

سردار شریف  با بیان اینکه  دشمن در تلاش است تا داشته های ایران را که به برکت 40 سال مجاهدت و استقامت ملت  بدست آمده، در فرایند عملیات روانی وارانه جلوه داده و مردم را ناامید کند، تاکید کرد:. پایه های اساسی نظام جمهوری قدرتمند و آینده و افقی روشن در انتظار ایران است.

 سردار شریف در ادامه سخنان خود خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه مازندران  با تصریح بر اینکه نباید بیانات امام و رهبری را دست گرفت و تمدن اسلامی دست یافتنی بوده ، اظهار کرد:یکی از مصائب جوامع اسلامی نداشتن رهبران لایق است.

ایران در شرایط تحریم صادرکننده بنزین شد

معاون روابط عمومی کل سپاه به یکی از دستاورهای مهم جمهوری اسلامی ایران در دوران سخت و شرایط تحریم اشاره کرد و گفت:ما 110 سال است که در این کشور صاحب نفت و گاز هستیم ،تا دو سال قبل وارد کننده بنزین بودیم ، اما قرارگاه سازندگی سپاه در دوران تحریم، آن هم کمتر از هشت سال  با بهره برداری از فاز یک و دو پالایشگاه ستاره خلیج فارس  ایران را امروزه صادرکننده بنزین کرد.

سخنگوی کل سپاه همت انقلابی پایه کار و دلسوز را حلال مشکلات کشور دانست و اظهار کرد:هرجا اراده و انگیزه انقلابی باشد مشکلات قابل حل است و مشکلی نیست که نتوان آن را برطرف نکرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها